A4 b8 2.0 tdi

adam bogusz

Użytkownik
Samochód
MINI Clubman Cooper S All4
calkiem możliwe, że ktoś się w końcu za to wziął. ale dla mnie marka jest skreślona takim zagraniem. o ile jeszcze fosfor w specyfikacji VW nie gra roli (VW bowiem nie określa limitu dla niego, a jedynie pozostałości spalania), to nie może olej posiadający limit fosforu przekroczony 2x spełniać normę BMW czy Mercedesa, a też spełniał. zresztą Millers... używałem, żadne wodotryski, olej jak każdy inny i mówię tu o najwyższych seriach EE
 

tomek evo

Handlowiec
Samochód
-Skoda Superb
Millers solidne oleje wg. mnie, choć parametrami w kartach nie rzucają na kolana (zresztą podawanymi w bardzo bezpieczny sposób). W przypadku oleju z norma 504/507 bardziej chyba bym się skłaniał w kierunku XF longlife 5W30 niż EE longlife 5W30. XF ma oficjalna aprobatę.
 

Bochcio

Użytkownik
Samochód
C5 2.0 HDI
Moim zdaniem Shell 0w30 wysoko podniósł poprzeczkę. Nikt nie wspomina o Yacco Lube DE 5w30, który co prawda do najtańszych nie należy, ale to na pewno solidny olej. Millers EE Longlife 5w30 od dawna ma świetne opinie. Tylko czekać aż pozostali przedstawią oleje 0w30 504 00 / 507 00

Millers też od dawna oferuje 0w30 504/507, cena jak dobrze pamiętam około 300 zl za banke 5 litrow hehe. Kiedyś byłem zwolennikiem tych olejów i zalewałem je, ale po tym jak zobaczyłem analizę na oil club ru i przekroczone popioły stwierdziłem że nie ma sensu. Tym bardziej że dystrybutorzy na dolnym śląsku cały czas podkreślali jaka to baza pao, a w analizach to tak z 10% powychodziło. Ogólnie w kilku autach stosowałem, kupowałem na początku w UK o w takich nietypowych, nie dostępnych w Polsce bańkach:
 

Attachments

tomek evo

Handlowiec
Samochód
-Skoda Superb
Pokaż mi proszę tego Millersa 0W30 w normie 504/507 bo się z tym olejem szczerze powiedziawszy nie spotkałem.
 

Bochcio

Użytkownik
Samochód
C5 2.0 HDI
Tak, moja pomyłka, 0w30 C3 Millera nie spełnia VW 504/507, tylko:
BMW Longlife 04
Mercedes – Benz 229.51,

pomyliłem go tym motulem:

1585258606248.png
 

cytrynowiec

Ojciec założyciel
Samochód
Octavia III TSI CZDA
Kiedyś ten Motul coś pamiętam miał aprobatę , obecnie w erwinie go nie ma.
 

Bochcio

Użytkownik
Samochód
C5 2.0 HDI
Ze względu że nowość czy że było taniej?
W UK parę lat temu Millers miał butelki z serii "flow control", dzięki nim nalewało się bez rozlewania. Te butelki były pewnie drogie w produkcji więc szybko się nich wycofali, a równie dobrze można podstawić lejek.


1586011181613.png
 

tomek evo

Handlowiec
Samochód
-Skoda Superb
W UK parę lat temu Millers miał butelki z serii "flow control", dzięki nim nalewało się bez rozlewania. Te butelki były pewnie drogie w produkcji więc szybko się nich wycofali, a równie dobrze można podstawić lejek.


View attachment 1646
Drogie, niedopracowane i w sumie to było rozwiązanie nieistniejącego problemu. Podobno pomysłodawca stracił pracę.
 
Top