• Witam

    Mam nadzieję, że to ostatnia wiadomość na dłuższy czas poza tymi dotyczącymi analiz ;)

    Zmieniłem system uprawnień. Obecni użytkownicy nie powinni zauważyć zmiany, natomiast nowi będą przez 10 postów musieli otrzymywać akceptację moderatora dla każdego posta czy tematu który stworzą. Ma to na celu odfiltrowanie osób które tylko chcą porady olejowej od tych którzy są zainteresowani, lub zainteresują się forum.

    Zrezygnowałem także z pomysłu ograniczania dostępu do części z poradami. Ja oraz gospodarz działu porad i jego moderator mamy nadzieję że uprawnienia i wymóg akceptacji odsieją ludzi chcących pisać byle pisać. Resztą zajmie się moderacja. Zniknęła także ranga doradcy. Wróci, chociaż w zmienionej formie ale muszę ten pomysł dopracować.

    Jeżeli będziecie mieli problemu z pisaniem, dostępem do czegoś do czego mieliście wcześniej - dawajcie znać, w ostateczności przez formularz kontaktowy w stopce.

    Serdecznie pozdrawiam

    Administrator

    P.S. Forum wzbogaciło się o nowego specjalistę, tytuł ten otrzymał @wlyszkow. Gratulujemy :D

Czym jeżdzisz na codzień :)

Michalos12

Użytkownik
Samochód
Ford Focus mk1 1.6 16v
Też takim jeździlem tylko benzynka. Wielki w środku, bagażnik to przepaść. Podgrzewana przednia szyba, klimatronik. Pod maską łatwy dostęp do wszystkiego. Silnik wystarczajacy, skrzynia chodzila gladko, biegi dość dlugie.
Można bylo bez strachu zostawic na poboczu albo pod dworcem na kilka dni. Nikt nawet nie spojrzał.
Nienaprawialną usterka okazał się wyciek ze wspomagania. Rdza też zaczęla jeść progi, więc odjechał w siną dal

Pozdrawiam,
Mi też ciekło wspomaganie, okazał się magiel, wymieniłem na drugi używany,
Progi wstawiłem drugie, podłoga zdrowa, belka tylna oczyszczona i wymalowana :)
 

Kaban

Użytkownik
Lokalizacja
wpr
Samochód
e61 n53, Clio f4r
Ja ostatnio stwierdziłem, że nie będę się trzymał jednej marki. Należy popróbować wszystkiego i tak blisko jedenastoletnią przygodę z autami szwedzkimi (ostatnio Saab 9-5) zakończyłem na rzecz Bimmera. Bimmer jest na sprzedaż i zaraz wsiadam na jakiś czas do francuza ale muszę mu zrobić mini przegląd (rozrząd itp) Co dalej? Kusi jakiś hothatch ale półkę większy.

IMG_0271-2.jpg

IMG_0414.jpg

IMG_0522.jpg

20200505_190540.jpg
 

Plywak

Użytkownik
Samochód
Mondeo Coupe
Niema się co ograniczać do jednej marki bo tkwienie przy jednym znaczku mocno zawęża światopogląd, a jest tyle fajnych aut, że szkoda się ograniczać. Po Fordzie też na bank kupię coś innego :)
 

Kevin88

Użytkownik
Samochód
Audi A4 1.8T(ANB), Suzuki Swift Sport(M16A)
4lata jeździłem Golfem 4 i jak narazie to było moje najlepsze auto. Gdyby nie to że był to diesel może do dziś był by u mnie.
 

cytrynowiec

Użytkownik
Samochód
Octavia III TSI CZDA
@Kaban zgadzają się ;), a fota wyszła zaraz po odprowadzeniu po serwisie, bez mycia czy specjalnych sesji.
@Kevin88 na pokładzie benzyna, jest komfortowo można powiedzieć że miękko, ale przyjemnie i z dobrym wyposażeniem. No i źle pamiętałem - to wersja special . ;)
 
Last edited:

Kevin88

Użytkownik
Samochód
Audi A4 1.8T(ANB), Suzuki Swift Sport(M16A)
Auto tanie w otrzymaniu i psuć się nie chciało😝. Może wstyd się przyznać ale lanh był Mobil 10W40, potem Valvoline 10W40.
 

cytrynowiec

Użytkownik
Samochód
Octavia III TSI CZDA
Po obszernym płukaniu silnika, które tu opisywałem, lany cały czas jest tłuścioch 5w40, silnik suchy bez wycieków, obecnie 240 kkm przebiegu. Z książek wynika że wcześniej lany był Castrol 5w30 C3 :p
 

Zielony34

Użytkownik
Samochód
Renault Laguna II PH II 2.0 F4R 714 135KM + LPG Zenit Blue Box rev.4
Golf 4 to chyba była ostatnia prosta konstrukcyjnie i solidna wersja Golfa. Takie typowe, solidne lata 90te.

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
 

lukaszewski

Użytkownik
Samochód
BMW E90 330i LCI N53B30
Oczywiście, że nowe samochody robią księgowi. Natomiast polecam się przejechać nową eRką albo Leonem Cupra... Przepaść technologiczna, kosmos i bajka ;-)
 

Kevin88

Użytkownik
Samochód
Audi A4 1.8T(ANB), Suzuki Swift Sport(M16A)
R32 to wolnossąca Vka a nowa Cupra to TSI więc nie ma co porównywać .
 

lukaszewski

Użytkownik
Samochód
BMW E90 330i LCI N53B30
Swoją drogą, ktoś montował dystanse do samochodu? Jak opinie? Jak wrażenia? Lepiej przelotowe czy przykręcane do piast? Bo drazni mnie tył..


@jerseyAdmin jak coś można wrzucić w nowy temat, nie chce śmiecić 🙈
 

Attachments

Hubert1

Użytkownik
Samochód
Audi a4 b7 1.8 bfb quattro
Najważniejsze by byłyz rantem na piaste
I przystaw poziomice do błotnika by zmieżyć maksymalną grubość dystansu.
 

Kaczorek79

Użytkownik
Samochód
-VW Golf mk7 1.4 tsi
Przydałby się temat o modyfikacjach aut.
Ja w Golfie 7 założyłem na tył po 15 mm i teraz jest podobnie jak z przodu. Niestety Golf ma zbyt schowane tylne koła i taka sytuacja jest też w e90. Przód jakoś wygląda, ale ten tył... Ja nie mam zaufania do tych przykręcanych, wolę gdy koło ma bezpośrednie połączenie z piastą śrubami, a nie przez aluminiowy plaster, który pęka po uderzeniu w dziurę. Kumpel w e90 zakłada na tył chyba 20 mm na stronę. Ogólnie w BMW najcieńszy dystans przelotowy to 13 mm, bo piasta wystaje dużo i nie można na cieńszym zrobić podtoczenia do centrowania.
 

lukaszewski

Użytkownik
Samochód
BMW E90 330i LCI N53B30
to prawda, z resztą sam wiesz, że mam E90 i sam widzisz jak to wygląda tragicznie.. przód ok, ale ten tył to prosi się aż..

ja myślałem o dość wysokiej półce jeśli chodzi o jakość wykonania, bezpieczeństwo no i niestety co za sobą pociąga - cenę :



myślę, że to zarówno będzie bezpieczne, jak i najlepsze co mogę zrobić
 

soszo

Użytkownik
Samochód
Hyundai ix20 1.6 Pb
Przydałby się temat o modyfikacjach aut.
Przydałby się albo nie przydałby się. Jeśli to ma być forum o olejach i powiedzmy materiałach eksploatacyjnych (bo tematy dawno już wyszły po za płyny) to nie. Zrobi się z tego forum ogólno samochodowe, a chyba nie o to chodzi.
 
Top