• Witam

    Mam nadzieję, że to ostatnia wiadomość na dłuższy czas poza tymi dotyczącymi analiz ;)

    Zmieniłem system uprawnień. Obecni użytkownicy nie powinni zauważyć zmiany, natomiast nowi będą przez 10 postów musieli otrzymywać akceptację moderatora dla każdego posta czy tematu który stworzą. Ma to na celu odfiltrowanie osób które tylko chcą porady olejowej od tych którzy są zainteresowani, lub zainteresują się forum.

    Zrezygnowałem także z pomysłu ograniczania dostępu do części z poradami. Ja oraz gospodarz działu porad i jego moderator mamy nadzieję że uprawnienia i wymóg akceptacji odsieją ludzi chcących pisać byle pisać. Resztą zajmie się moderacja. Zniknęła także ranga doradcy. Wróci, chociaż w zmienionej formie ale muszę ten pomysł dopracować.

    Jeżeli będziecie mieli problemu z pisaniem, dostępem do czegoś do czego mieliście wcześniej - dawajcie znać, w ostateczności przez formularz kontaktowy w stopce.

    Serdecznie pozdrawiam

    Administrator

    P.S. Forum wzbogaciło się o nowego specjalistę, tytuł ten otrzymał @wlyszkow. Gratulujemy :D

Dodatki do ON - podnoszenie jakości paliwa

lantar8

Użytkownik
Samochód
BMW seria 1 2.0d
@pawelus być może ;) nie zawsze mam czas powtarzać kilka razy "karta charakterystyki" bo obsługa słyszy ten termin po raz pierwszy, potem tłumaczyć co to i że jako klient mogę mieć do tego wgląd, a na koniec czekać 10 minut aż Pani poszuka na zapleczu.
 

Zbyszko

Użytkownik
Samochód
Mercedes Benz W251
Zamówiłem przed chwilą Stanadyne. Profilaktycznie zaleję do baku. Drugą butelkę (250ml) może za jakiś czas zaleję nowy filtr paliwa, chyba że to byłaby przesada?
 

soszo

Użytkownik
Samochód
Hyundai ix20 1.6 Pb
Nowy filtr można zalać preparatem czyszczącym jeśli jest taka potrzeba, a nie uszlachetniaczem, cetanboosterem jakim jest stanadyne
 

Zbyszko

Użytkownik
Samochód
Mercedes Benz W251
Tak to jest, jak się nie czyta ze zrozumieniem 😉dzięki Soszo 👍 dwie butelki zamówiłem to już wykorzystam je. A tak przy okazji, jest coś lepszego od "Liqui Moly 2666 diesel spulung" do zalania filtra paliwa w dieslu na wtryski?
 

Robert1

Użytkownik
Samochód
VW Polo
Nie wiem czy jest lepszym produktem ,ale ma bardzo dobre opinie w necie i dużo jest tych opinii -
Nowość K2 Diesel Dictum
 

gopiter

Użytkownik
Samochód
Renault Espace IV 2.0 dCi
Tankowałem dzisiaj ON na Lotosie i z ciekawości poprosiłem o świadectwo jakości paliwa żeby porównać sobie zwykły ON z Dynamic. Co mnie zdziwiło to to, że parametry obu paliw były identyczne, a jedynie w przypadku Dynamic'a była na dole pieczątka z adnotacją że po badaniu dodano do paliwa dodatek uszlachetniający. Czy nie jest to dziwne? Takie badanie nie powinno być przeprowadzone po dodaniu uszlachetniacza?
 

soszo

Użytkownik
Samochód
Hyundai ix20 1.6 Pb
Dziwne. A co z zawartością bio? Wydawało mi się , że paliwa premium mają do mniej lub wcale.
 

gopiter

Użytkownik
Samochód
Renault Espace IV 2.0 dCi
Nie pamiętam jaka była zawartość bio bo na szybko porównywałem wszystkie parametry, a zdjęcia niestety nie mogłem zrobić (może się uda przy następnym tankowaniu). Generalnie wszystkie parametry były identyczne. Wyglądało to tak jakby zrobili analizę zwykłego ON, raport wydrukowali dwa razy i na jednym przybili pieczątkę że po badaniu dodano uszlachetniacz i powstał Dynamic. Ale to w cysternie stworzyli tego Dynamic'a? Nie chce mi się wierzyć...
 

alexaa

Użytkownik
Samochód
Renault Megane 1.4 16V / KIA 1.6 CRDI
Ja się jeszcze nie spotkałem z badaniem przed dodaniem dodatku ale wszystko możliwe. Bio jest w większości przypadków tyle samo bo bazą jest to samo paliwo (i siarki zresztą również), chyba że czasem w paliwie zimowym nie ma, ale to loteria. Trzeba przyjąć że w większości przypadków czy to premium czy zwykły BIO jest w składzie. Arktyczny jedynie nie ma na 100% bio.
 

lukaszewski

Użytkownik
Samochód
BMW E90 330i LCI N53B30
Bio chociażby w przypadku benzyn jest tyle samo, na obu wężach oznaczenie E5, obstawiam, że tu będzie podobnie
 

sailor 88

Nowy użytkownik
Tankowałem dzisiaj ON na Lotosie i z ciekawości poprosiłem o świadectwo jakości paliwa żeby porównać sobie zwykły ON z Dynamic. Co mnie zdziwiło to to, że parametry obu paliw były identyczne, a jedynie w przypadku Dynamic'a była na dole pieczątka z adnotacją że po badaniu dodano do paliwa dodatek uszlachetniający. Czy nie jest to dziwne? Takie badanie nie powinno być przeprowadzone po dodaniu uszlachetniacza?
A ja zrobiłem to samo, tylko na Orlenie i Verva ON miała liczbę cetanową 55, a zwykły ON 51, reszta parametrów identyczna.
 
Last edited by a moderator:

Robert1

Użytkownik
Samochód
VW Polo
Czy ktoś wie który ze składników ON odpowiada za smarowanie ,a może jest ich kilka?
 
Top