Extreme lubricants - dyskusja ogólna

Status
Zamknięty, nie można już odpowiadać.

Kamil.B

Użytkownik
Samochód
BMW f30
Nom z pewnością laboratorium typu Polaris czy Orlen zecche sfałszować wyniki i narazić się na utratę akredytacji a do tego stratę wizerunku i wairygodnosci hahah. Czytasz to co piszesz? Czy piszesz aby pisać?


Ja w tym wątku na razie nie będę się wypowiadał, odezwę się jak będą wyniki badań HTHS. (chyba że na forum uzbiera się suma na badanie)

Pozdrawiam i radzę trochę wyluzować bo od tych teorii spiskowych niektórym już w głowie się poprzewracało :)
 

Kamil.B

Użytkownik
Samochód
BMW f30
Mogę dołożyć jeśli okaże się, że ludzie wpłacają. Bo jeśli nie uda się uzbierać to po prostu sam za to zapłacę i bez sensu abym wtedy wpłacał też tutaj.

Oczywiacie wolę aby składka doszła do skutku, bo lepiej wydać 30 zł niż samemu 200 :)
 

wulgar

Użytkownik
Samochód
BMW F07 535xd, F31 316d
Moim zdaniem jako sprawca całego zamieszania powinieneś dać przykład a nie wymigiwać się jakimiś "jeśli"... Ale to tylko takie moje widzimisie
 

Kaczorek79

Użytkownik
Samochód
-VW Golf mk7 1.4 tsi
Wygląda na to, że na razie jestem jedynym wpłacającym na badania, a średnio zaangażowany w dyskusję.
 

Kaban

Użytkownik
Lokalizacja
wpr
Samochód
e61 n53, Clio f4r
@wulgar dzięki. Nie ślesze dokładnie, bo cała sprawa mnie najzwyczajniej nie dziwi. Rozbieżności w produkcie to niestety dziś norma, czy to olej silnikowy czy pasta do zębów. Możliwości manipulacji dziś są ogromne. Czy to badania czy zagrywki marketingowe czy podrabianie samego produktu. Kilkadziesiąt scenariuszy można przypisać całej tej aferze.
 

Binas96

Użytkownik
Lokalizacja
Łódzkie
Samochód
Renault Espace III 3.0v6 / Fiat Seicento 1.1 MPI
@Kamil.B Sam przeczytaj sobie na głos jak to zabrzmiało a dopiero zarzuc coś mi ;)
Czekam z niecierpliwością na badania w certyfikowanym labie :)
Bez pozdrowień, wróć z badaniami
 

Bonker

Użytkownik
Samochód
-
@Kamil.B przeczytaj uważnie ten Komunikat. Nie będę ponownie pisać. Podzielę wiadomość na dwie części.

Test HTHS.

Możesz wybrać dowolne akredytowane i certyfikowane laboratorium do oznaczania HTHS w naszych olejach. Istnieją trzy metody ASTM D. Wszystkie są oficjalne i potwierdzają zgodność uzyskanych danych z zatwierdzonymi standardami. Jeśli zdecydujesz się na pomiar HTHS metodą ASTM D 5481, otrzymane dane będą po prostu postrzegane dla informacji i rozwoju horyzontów nas wszystkich. Aby udowodnić, że nasz olej nie spełnia standardów, konieczne jest również znalezienie zatwierdzonej oficjalnej metody ASTM D 4683-18 w celu obiektywnego porównania z danymi LOTOS LAB. Wyrażona przez Ciebie kwota pomiaru HTHS w 110 Złotych wygląda bardzo nisko w porównaniu z 200-250 Euro!!! (nie pamiętam dokładnej liczby, być może 300 euro) w LOTOS LAB. Tak duża różnica mówi, co najmniej, że w LOTOS LAB jest drogi, wysokiej jakości i precyzyjnie określający sprzęt. Aby uniknąć sytuacji, w której później będziesz musiał wykonać nowy niezależny test na już przeprowadzony niezależny test, zalecamy natychmiastowe skontaktowanie się z LOTOS LAB. Forum miało już podobną sytuację z pomiarami zużycia za pomocą taniej i drogiej metody. Różnica jest ogromna.

Ochrona reputacji

Nie mam nic przeciwko niezależnym testom naszych produktów. Ale Twoja sytuacja rodzi wiele pytań. Jest takie zdanie: "nie znajomość prawa nie zwalnia od odpowiedzialności!». Moi prawnicy przeanalizowali Twoją sytuację. Mam duże szanse na postawienie Pana przed sądem. Wyjaśniać.
1. Informacje na temat naszych olejów są znane przez 1,5 roku, ale zainteresowanie pojawiło się w kwietniu. Dziwne.
2. W Rosji w kwietniu na youtube bloger zamieścił demaskację konkurenta. W tym samym okresie trwa proces między kierowcą a lokalnym dystrybutorem konkurenta o uszkodzony silnik. Przypadek? Nie sądzę. Dlaczego? Bloger reklamuje oleje EXTREME.
2020-05-22_17-35-09.png
3. Drodzy widzowie. Każdy może pracować, niespodziewanie, przyjaciel w chłodnym laboratorium, który wieczorem i za darmo może przeprowadzić jedną (inteligentną, prawdopodobnie bardzo) analizę parametrów 12, w tym zrobić widmo IR? Prawdopodobnie tylko jeden Anonim ma takiego przyjaciela.
4. W fabryce de Oliebron rozlewa się oleje konkurenta. To tutaj przeprowadzono analizę. Przypadek? Nie sądzę. W Europie ogromna liczba laboratoriów, ale wybrali laboratorium z tej fabryki. Znowu dziwne.

A teraz do szczegółów. Osobiście nie opublikowałeś protokołów bez drukowania tylko z jednego powodu - zostanie ustanowiony bezpośredni związek między tobą a otrzymanymi protokołami, więc zwróciłeś się do administracji forum. Pośrednio potwierdziłeś w swoich postach, że to twoja inicjatywa. Niestety, administracja Forum nie może mi dostarczyć korespondencji, w której wysłałeś wiadomości nie tylko z protokołami, ale także ze zdjęciem kanistrów i nazwą zakładu. Będzie to naruszenie polskiego prawa. Ale właściwe usługi mają prawo do żądania. Dlatego pisanie o tym, że nic nie wrzuciłeś i to jest twoja opinia-jest bezużyteczne. Wszystkie Twoje wiadomości zostały zapisane. Dalej. Jak widzę sytuację. Nie wiem kim jesteś, ale jestem pewien, że zostałeś poproszony o zakup w Polsce naszego oleju i wysłanie do De Oliebron, ponieważ oleje sprzedawane są tylko w Polsce. Jeśli zadecyduję o postawieniu Cię przed sądem, to napiszemy odpowiednie oświadczenie na policję. To, że jesteś pod pseudonimem, nie oznacza, że policja i my nie dowiemy się kim jesteś. W Polsce nie sprzedaje się zbyt wielu olejów. Wdrożenie oleju kilka sklepów internetowych. Przy okazji @tomek evo może sprzedałeś 2 litry? Możesz to sprawdzić? Nagle były podobne przesyłki. Również właściwe usługi i możemy wysłać oficjalną prośbę do De Oliebron z prośbą o komentarz na temat przesłanych protokołów, a także przypisanych do próbek numerów wewnętrznych (200167 i 200168). Poprosimy również o sprawdzenie, w jaki sposób nasze produkty trafiły do ich laboratorium i kto był inicjatorem. Jeśli dowiemy się, że konkurent zrobił to przez Ciebie, to będzie nowa historia. Mamy duże pytania o wyniki badań. Szczególnie interesujące jest to, jak w GTI, w pakiecie dodatków, znalazł się magnez w 130 ppm, podczas gdy początkowo nie powinien być większy niż 20 ppm. Jestem pewien, że twój "przyjaciel", widząc otrzymane wartości przez HTHS, postanowił podzielić się radosną wiadomością, przez Ciebie, z całym światem. Tylko on, niestety, najwyraźniej nie wiedział, że istnieją 3 metody pomiaru HTHS i dają różne wartości. Inaczej nie byłoby całej tej historii z Tobą. I znam różne metody pomiaru HTHS, więc nie bałem się umieścić swoje przebicia w Rosji, ponieważ na forum oil-club.ru wszyscy wiedzą o sytuacji konkurencji. Napisałeś, że jesteśmy nieznanym producentem i kogo to obchodzi. Tak, jesteśmy bardzo małym producentem. Ale konkurent jest również mały. W Europie praktycznie nie jest sprzedawany. Główne sprzedaży na Ukrainie i w Rosji. Dlatego jest oczywiste, skąd pochodzą informacje do analizy olejów EXTREME. Na koniec powiem tak. Nie podjąłem jeszcze ostatecznej decyzji co do Twojej sytuacji. Z jednej strony wzbudziłeś zainteresowanie marką, z drugiej strony byłem w stanie odpowiedzieć na wszystkie argumenty i nie wierzę, że nasza reputacja ucierpiała. Ale nadal będę obserwował twoje działania i zastrzegam sobie prawo do zwrócenia się do moich prawników o odpowiednią pomoc w każdej chwili.

4fb10be20218b.jpg
 

wlyszkow

Handlowiec
Lokalizacja
Warszawa
Strona www
www.archoil.pl
Samochód
2.0 Turbo GDI z GPF
Chcesz być taki uczciwy to zacznij od Swoich TDS bo to mieszanka danych z różnych labów, zależy gdzie co wyszło lepiej. Jak HTHS od Lotos lab taki super to wpisz w kartę jeszcze ich wynik saps dla GTI czyli 1.34% bo to było badanie tej samej próbki skąd masz HTHS w karcie i wtedy szukaj amatora na taki C3.
 

Bonker

Użytkownik
Samochód
-
Chcesz być taki uczciwy to zacznij od Swoich TDS bo to mieszanka danych z różnych labów, zależy gdzie co wyszło lepiej. Jak HTHS od Lotos lab taki super to wpisz w kartę jeszcze ich wynik saps dla GTI czyli 1.34% bo to było badanie tej samej próbki skąd masz HTHS w karcie i wtedy szukaj amatora na taki C3.
Napisałem do ciebie i @poziom1989, żebyś, nie wiedząc jak, kiedy i co testowano, nie podawał mi protokołów innych laboratoriów poza rosyjskim laboratorium AIC. Tylko widzowie oil-club.ru wiedzą, co uzgodnili. Dlatego nie usunąłem protokołów PLM, LOTOS, ORLEN z sieci, ponieważ nie dotyczą one Ciebie. Rozumiecie, czy nie? Jeśli piszesz te uwagi w Rosji, to otrzymasz krytykę od oil-club.ru za to, że nie wiesz, jak powstał olej. Przeczytaj uważnie, bardzo uważnie, co jest napisane tutaj https://www.oil-club.ru/forum/topic/34676-extreme-amg-vr2-5w-30-gti-svezhee / TDS podaje dane oleju towarowego, który jest sprzedawany na rynku. To właśnie ten olej, z ostateczną recepturą, jest testowany w Rosji w laboratorium AIC natychmiast, gdy go przywieziemy. To właśnie te dane są brane za podstawę, ponieważ olej jest sprzedawany głównie w Rosji. To laboratorium AIC w Rosji jest autorytatywne. Z LOTOS LAB pobierane są tylko dane dotyczące HTHS, NOACK, CCS, ponieważ w Rosji nie testujemy tych parametrów. Parametry te zależą od mieszania olejów bazowych, a nie od pakietu dodatków. Nie zdradzali przez cały czas.

Protokół LOTOS LAB z 28.11.2018 z popiołem 1,34% nie jest ostatecznym olejem. Analiza ta została wykonana w celu dostosowania się do oil-club.ru później był jeszcze dopracowywany. Minął miesiąc.
A teraz, kiedy go sfinalizowaliśmy, olej, który wszedł do produkcji i do kanistrów wysłaliśmy 31.12.2018 do ORLEN OIL, gdzie wskaźnik popiołu wynosi 0,86%. A już 23.01.2019, kiedy olej został przywieziony do Rosji, sprawdziliśmy w AIC, gdzie wskaźnik wynosi 0,97%.
Jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, że metoda GOST daje błąd 0,13%, to 0,97% - 0,13% = 0,84%, co jest bardzo podobne do 0,86% Orlenu. Dlatego CASTROL i REDLINE, jeśli wziąć 0,13%, popiół będzie również w standardzie. Masz pełne prawo zakładać, że jesteś na forum najbardziej techniczną inteligentną osobą, ale jeśli nadal będziesz pisać takie wiadomości, nie rozumiejąc, nie pytając mnie, jak to było, nie będę z tobą rozmawiać, niestety, chociaż potrzebuję krytyki, ponieważ próbuję zrobić najlepszy produkt na rynku.

Wszystkie te dane w Rosji są swobodnie dostępne. Nikogo nie oszukujemy. Zmiany w TDS nie będą dokonywane, z wyjątkiem liczby zasadowej. A wkrótce w ogóle będzie nowy TDS, ponieważ GTI ma nową recepturę.
 

wlyszkow

Handlowiec
Lokalizacja
Warszawa
Strona www
www.archoil.pl
Samochód
2.0 Turbo GDI z GPF
Metoda GOST mierzenia saps ma błąd 0.13% tylko w jedną stronę? Zawsze daje tylko zawyżone wyniki czy może jednak 0.13% to tolerancja +/- ?

Z Lotosem chodzi mi o to, że ja gdybym dostał taki saps dokładnie dla tego oleju, którego ICP jest w raporcie to spytałbym delikatnie czy to nie pomyłka bo nawet przy tym przedawkowaniu pakietu w tej próbce aż tyle nie wychodzi, tak samo w przypadku HTHS 4.48 dla lepkości 10,22cSt w 100*C bo nawet czyste samo POE przy takiej lepkości nie wykazuje takiej HTHS w dokumentacji renomowanych producentów estrów.
 

Bonker

Użytkownik
Samochód
-
Metoda GOST mierzenia saps ma błąd 0.13% tylko w jedną stronę? Zawsze daje tylko zawyżone wyniki czy może jednak 0.13% to tolerancja +/- ?

Z Lotosem chodzi mi o to, że ja gdybym dostał taki saps dokładnie dla tego oleju, którego ICP jest w raporcie to spytałbym delikatnie czy to nie pomyłka bo nawet przy tym przedawkowaniu pakietu w tej próbce aż tyle nie wychodzi, tak samo w przypadku HTHS 4.48 dla lepkości 10,22cSt w 100*C bo nawet czyste samo POE przy takiej lepkości nie wykazuje takiej HTHS w dokumentacji renomowanych producentów estrów.
Laboratorium napisało, że błąd metody GOST jest w kierunku wzrostu do 0,13%. Dlatego widzimy zawyżone wartości popiołu w REDLINE i innych. Przykład 0,86% w ORLEN LAB pokazuje, że jest nadwyżka, ale niewielka. Trzeba zrozumieć, że ta wartość ma konkretną partię. W innej partii może być mniej. Dlatego wskazaliśmy 0,8% w aplikacji wideo z rosyjskiego laboratorium. To pokazuje wszystkie urządzenia. Od 9:55 do 11:55.


Jako przykład, jak w różnych prazną liczbę elementów dodatków (Mobil 1)
post-2-0-80635100-1409029848.jpg


post-2-0-44888400-1364699451.jpg


Co do 1,34% LOTOS LAB. Taka ilość popiołu z taką ilością dodatków nie może być. Zwykle 1,34% to poziom A3 / B4 gdzie fosforu wynosi 1000 ppm. Na oil-club.ru napisałem, że LOTOS LAB zgłosił, że to błąd Nie metody, ale specjalisty, który w formularzu podał niewłaściwą cyfrę. Ponieważ nie był to olej towarowy, a protokół został wykonany dla siebie, więc nie zmieniono protokołu. Nie pamiętam dokładnej liczby, ale była też w okolicy do 0,9%. Co do HTHS. To możemy dyskutować na ten temat przez 100 lat. Tutaj LOTOS LAB potwierdził wynik. Ale to już przeszłość. W nowym preparacie powinno być znacznie mniej. Czekamy na analizę.

PS jestem jedynym producentem w Rosji, który postanowił pokazać, jak powstają oleje. Ile trzeba zrobić próbek testowych, aby uzyskać olej towarowy. Wszystko uzgodnione na oil-club.ru słuchałem opinii i życzeń. Chociaż może jak wielu producentów zrobić TDS z 6 parametrów i nie umieszczać żadnych protokołów. https://www.orlenoil.pl/RU/NaszaOferta/Produkty/Pages/Produkt.aspx?produkt=PLATINUM-PRO-V-5W-30.aspx
Wtedy nikt by nie zadawał pytań. I przetestuj i sprawdź ponownie olej, są jednostki. Ale właśnie dzięki temu, że wszystko pokazuję i mówię, mamy bardzo dobrze sprzedawane oleje w Rosji, w tym ze względu na fakt, że wielu mnie zna w Rosji, ponieważ rozwijałem takie marki jak: IDEMITSU, LOTOS i ORLEN.
 

wlyszkow

Handlowiec
Lokalizacja
Warszawa
Strona www
www.archoil.pl
Samochód
2.0 Turbo GDI z GPF
Przyjacielu, saps można oszacować na podstawie VOA dużo dokładniej niż mierzy ten GOST, szkoda kasy, zwłaszcza na etapie projektu.

Co do HTHS to dobra rada, nie kieruj się tylko jedną metodą w jedynym lab gdzie akurat pokazuje fajne wyniki do TDS o 1cP wyżej niż testuje cała konkurencja bo kiedy zaczniesz wg tego jednego labu kalibrować w dół to w realu wyjdzie że masz już tylko 3cP wg D5481. Oczywiście Ty w Internecie to milion razy wytłumaczysz że Twój wybór i masz takie prawo ale silnik czytać nie umie i olej VW może błyszczeć od żelaza.

Widać że certyfikowany lab potrafi się grubo pomylić i wysłać wynik saps bez refleksji że zupełnie nie pasuje do składu oleju i to za €200...

Z PAO jest trochę inaczej pod kątem HTHS niż z GIII na które są receptury i warto badać to szerzej zanim się ogłosi sukces i kosmiczny wynik, najlepszy olej itp
Powodzenia!

P.s. zobacz CCS też w -35C czy nie wychodzi Tobie 0W a nie 5W jak na butelce... w niektórych silnikach ma to znaczenie i 0W zamiast 5W nie pracuje lepiej pod kątem hydrauliki i ciśnień oleju vs temperatury
 

Aivars

Użytkownik
Samochód
-Audi S6 C5
Jak juz zbiorka na badanie HTHS dojdzie do skutku, to czy ktorys z Adminow moglby sie nia zajac ? Chodzi o zaufana osobe, bo jakos nie mam ochoty wplacac na zbiorke jesli mialby sie tym zajac ‚wiarygodny’ kolega od rownie wiarygodnych badan.
 

Plywak

Ojciec założyciel
Samochód
Mondeo Coupe
Niestety forum trudno jest wykonać badania bezpośrednio w labie zawsze pozostaje jakiś pośrednik który dla jednych jest mniej lub bardziej wiarygodny. Jedyna opcja jaką widzę to zrobić jak na rosyjskim forum czyli zlecać w labie zrobienie zdjęć butelki przed analizą. Analizy załatwiamy przez kolegę wlyszkow z Archoil Polska co dla niektórych też może być mniej wiarygodne ale tak jest wygodniej i taniej. Na pewno jeśli dojdzie do analizy nie zejmie się tym kolega od anonimowej analizy tylko czy ejst sens robić analize GTI skoro sam producent opublikował już dawno temu wyniki HTHS w obu metodach i wyszło 3,4 oraz 4,5, a jedynym problemem jest to, ze w TDS zrobił to marketingowo i wpisał wynik według tej normy co wyszło lepiej?
 
Last edited:

Zielony34

Użytkownik
Samochód
Renault Laguna II PH II 2.0 F4R 714 135KM + LPG Zenit Blue Box rev.4
Ważne, aby badanie zostało przeprowadzone WŁAŚCIWĄ metodą. To rozwieje wszelkie wątpliwości po obu stronach sporu.

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
 
Status
Zamknięty, nie można już odpowiadać.
Top