• Witam

    Mam nadzieję, że to ostatnia wiadomość na dłuższy czas poza tymi dotyczącymi analiz ;)

    Zmieniłem system uprawnień. Obecni użytkownicy nie powinni zauważyć zmiany, natomiast nowi będą przez 10 postów musieli otrzymywać akceptację moderatora dla każdego posta czy tematu który stworzą. Ma to na celu odfiltrowanie osób które tylko chcą porady olejowej od tych którzy są zainteresowani, lub zainteresują się forum.

    Zrezygnowałem także z pomysłu ograniczania dostępu do części z poradami. Ja oraz gospodarz działu porad i jego moderator mamy nadzieję że uprawnienia i wymóg akceptacji odsieją ludzi chcących pisać byle pisać. Resztą zajmie się moderacja. Zniknęła także ranga doradcy. Wróci, chociaż w zmienionej formie ale muszę ten pomysł dopracować.

    Jeżeli będziecie mieli problemu z pisaniem, dostępem do czegoś do czego mieliście wcześniej - dawajcie znać, w ostateczności przez formularz kontaktowy w stopce.

    Serdecznie pozdrawiam

    Administrator

    P.S. Forum wzbogaciło się o nowego specjalistę, tytuł ten otrzymał @wlyszkow. Gratulujemy :D

Patriotyzm gospodarczy

Robert1

Użytkownik
Samochód
VW Polo
To po co ten cały cyrk na świecie z markami ,jak w środku jest i tak co innego:)
 

jerseyAdmin

Administrator
Samochód
Kia Ceed CD 1.4 T-GDI
Coś w tym stylu :D

Ale generalnie to marketing z jednej i chęć zarobienia z drugiej. Znasz markę, lubisz to jest szansa że polecisz innym, kupisz innej jej produkty. To tak jak z produktami w Biedrze - marka Biedronki, a robi kto inny. Jeden i drugi zarobi, tylko ty płaczesz bo przepłacasz za mniejsze opakowanie :D
 

Skiper

Użytkownik
Samochód
Nissan Juke Nismo 1.6 DiG-T 200KM MR16DDT , Toyota Auris II 1.6 132KM 1ZR-FAE
No i do tego są fuzje ,a wiec jedna marka ma ileś marek i niby na rynku są różnice . Z autami było tak kiedyś ,że sprowadzało się na składaka . Producenci podpatrzyli i teraz są legalne składaki , czyli kupujesz auto Japan ,a tam silnik skrzynia Renault a całość składana na wyspach . To jaki to Japoniec , przyszywany chyba . A czy z olejami w Polszy nie jest podobnie , jedna rafineria ,jedna fabryka , jedna linia produkcyjna , tylko butelki różne partiami lecą . Może to zabobon kolejny ,ale tak słyszałem .

Bez marek wszystko było by nijakie ,ale niech nikt nie myśli ,że jak lata temu kupił coś danej marki ,to teraz coś tej samej marki jest identycznie solidne .
 

guraf

Użytkownik
Samochód
opel Astra dtl
"Orlen przejmuje Lotos. Reuters donosi, że Komisja Europejska wyda zgodę dzięki nowym uzgodnieniom " czy oleje z Lotosa beda takie same..? Jakos to mnie troche martwi..
 

Binas96

Użytkownik
Lokalizacja
Łódzkie
Samochód
Renault Espace III 3.0v6 / Fiat Seicento 1.1 MPI
@guraf Lotosa ma z czasem nie być, podkreślają ze marka "wygasnie"
 

jerseyAdmin

Administrator
Samochód
Kia Ceed CD 1.4 T-GDI
Pewnie przejmą co najlepsze z obu koncernów. Część Quazarów pewnie wejdzie do linii Pro i Max-Expert, może wreszcie staną się dostępne. Podobnie Aurum. Za to raczej dolne linie znikną, nie sądzę żeby opłacało się utrzymywać dwie, raczej zunifikuje się w kierunku tańszej linii. No, ale to gdybanie.
 

Binas96

Użytkownik
Lokalizacja
Łódzkie
Samochód
Renault Espace III 3.0v6 / Fiat Seicento 1.1 MPI

Też się sprzedają ;) ale nie w takim stopniu 😁
 

Binas96

Użytkownik
Lokalizacja
Łódzkie
Samochód
Renault Espace III 3.0v6 / Fiat Seicento 1.1 MPI
Kontynuacja dyskusji z tematu

Cieszcie sie Lotosem bo już wygasa,właśnie Orlen go przejął
 
Last edited by a moderator:

Binas96

Użytkownik
Lokalizacja
Łódzkie
Samochód
Renault Espace III 3.0v6 / Fiat Seicento 1.1 MPI
A ja nie, wole jednak jak jest konkurencja np lidl vs biedra . A teraz mamy monopol i muszą sprzedać 30% Rafinerii Gdańskiej
 
Top