• Witam

    Mam nadzieję, że to ostatnia wiadomość na dłuższy czas poza tymi dotyczącymi analiz ;)

    Zmieniłem system uprawnień. Obecni użytkownicy nie powinni zauważyć zmiany, natomiast nowi będą przez 10 postów musieli otrzymywać akceptację moderatora dla każdego posta czy tematu który stworzą. Ma to na celu odfiltrowanie osób które tylko chcą porady olejowej od tych którzy są zainteresowani, lub zainteresują się forum.

    Zrezygnowałem także z pomysłu ograniczania dostępu do części z poradami. Ja oraz gospodarz działu porad i jego moderator mamy nadzieję że uprawnienia i wymóg akceptacji odsieją ludzi chcących pisać byle pisać. Resztą zajmie się moderacja. Zniknęła także ranga doradcy. Wróci, chociaż w zmienionej formie ale muszę ten pomysł dopracować.

    Jeżeli będziecie mieli problemu z pisaniem, dostępem do czegoś do czego mieliście wcześniej - dawajcie znać, w ostateczności przez formularz kontaktowy w stopce.

    Serdecznie pozdrawiam

    Administrator

    P.S. Forum wzbogaciło się o nowego specjalistę, tytuł ten otrzymał @wlyszkow. Gratulujemy :D

Smarowanie łańcucha w motocyklu

Petrus

Użytkownik
Samochód
Mercedes Benz M119.980/Honda CBR F4i ulubiony zawsze będzie Fiat Cinquecento VK
Czy ktoś ma jakieś negatywne wrażenia ze smarowania łańcucha olejem przekładniowy 75w90 oprócz nie tak łatwej aplikacji jak smaru w sprayu?
Do tej pory używałem smar do łańcucha S100 weisses ketten i byłem z niego zadowolony (pod względem rozbryzgu na koło, utrzymywaniu na łańcuchu, zabezpieczenia przed rdzą i wodą).
W okresie pandemii YouTube wskazał mi ten filmik:
Sprawdziłem i faktycznie w instrukcji jest wskazany olej SAE 80-90 oraz nakładanie warstwy lubrykantu co 800 km (do tej pory smarowałem co drugie tankowanie ok. 300 km albo po jeździe na mokrym)...
 

Attachments

Hubert1

Użytkownik
Samochód
Audi a4 b7 1.8 bfb quattro
Ja w gs 500 ssmarowałem przekładniowym , trzymał sie 50 do70 km potem ogniwka pomału bielały. Piasek na łańcuchu brak
 
Top