Specol Gold 5W-40

Status
Zamknięty, nie można już odpowiadać.

feecle

Użytkownik
Samochód
Lexus GS430
To zrobimy tak. Ja taką kompletną analizę sfinansuje ale jeśli wyjdzie, że olej jest jednak wart uwagi za tą cenę to zwracasz wszystkie koszty. Wchodzisz w to?
Zróbmy inaczej. Zrób kompletną analizę Specol Gold 5W40 i jeśli wyjdzie, że jest to "pełny syntetyk (PAO)" jak to deklarowałeś chyba na każdym polskim forum to wtedy usuniesz konto. Wchodzisz w to?
 

tomek evo

Handlowiec
Samochód
-Skoda Superb
Nigdy nie deklarowałem, ze to 100 procent syntetyk na PAO tylko olej oparty w części na PAO zgodnie z tym co zostało mi przekazane przez właściciela firmy. Poza tym jest to czas pzreszły i otwarcie mówię o tym, ze mogły być zmiany. Nie siej wiec fermentu i nie podawaj nieprawdziwych informacji. Dyskusja dotyczy oleju Specol Spec Premium C3 z norma VW.
 

Binas96

Użytkownik
Lokalizacja
Łódzkie
Samochód
Renault Espace III 3.0v6 / Fiat Seicento 1.1 MPI
To juz ponad 3 letnia analiza panowie
 

Binas96

Użytkownik
Lokalizacja
Łódzkie
Samochód
Renault Espace III 3.0v6 / Fiat Seicento 1.1 MPI
@poziom1989 bardziej mnie zastanawia z czego go okroili ;)
 

Binas96

Użytkownik
Lokalizacja
Łódzkie
Samochód
Renault Espace III 3.0v6 / Fiat Seicento 1.1 MPI
W lotosie też był jasny pakiet dodatków, teraz zmniejszyli wapń pewnie przez mb 229.5 i dodali magnez i bor się zwiększył
 

feecle

Użytkownik
Samochód
Lexus GS430
Specol Gold okroili z PAO - z pełnego syntetyka zrobili hydrokraka ;)
 

Binas96

Użytkownik
Lokalizacja
Łódzkie
Samochód
Renault Espace III 3.0v6 / Fiat Seicento 1.1 MPI

tomek evo

Handlowiec
Samochód
-Skoda Superb
@feecle wiem w jakim sensie to napisałeś, ale nie oszukujmy się, ten olej nigdy nie bazowal na 100% PAO.
Miałem od producenta infomacje, ze jest tam co najmniej 30-40 procent bazy syntetycznej IV grupy (a nie HC). Bezpośrednio od właściciela firmy i zarazem osoby, która stworzyła recepturę tego oleju. Ale to było dawno temu i nie wiem jak wygląda to aktualnie i nigdy tego nie ukrywałem. Proponuje zrzutkę na widmo to będzie z grubsza wiadomo co i jak.
Poza tym umówmy się, że za tą cenę to nie ma co oczekiwać cudów a olej zbiera bardzo dobre opinie od Klientów i jest bardzo chętnie kupowany. Ja osobiście mam z tym olejem dobre doświadczenia. Mam pod opieką Fiata Ducato, który ma już 13 lat i ponad 700 tysiecy przejechane (ale obstawiam, ze więcej bo 1 właściciel mógł dobrze licznik skręcić wiec moze być i 900 tys.), z czego na Goldzie 5W30 ponad 400 tys. i auto jeżdzi bez problemów z silnikiem a turbina nie była nigdy regenerowana i nie wykazuje takiej potrzeby. Praktycznie zero poboru oleju (zmieniany co ok. 20 tys.), turbina sucha itd. Mam Klientów, którzy upalają auta w KJSach i olej daje radę (a nie każdy u nich dawał radę).
Oczywiście to tylko przykłady. Fajnie było by tego Golda zbadać bardziej gruntownie.
 

Binas96

Użytkownik
Lokalizacja
Łódzkie
Samochód
Renault Espace III 3.0v6 / Fiat Seicento 1.1 MPI
W takim razie wyjaśnij mi z czego by mieli go okroic?
Glupie pytania zadajesz ;)
Mniej ZDDP przykładowo, mniej wapnia ;)

Po prostu nie ufam tej marce, dwa razy sie skusilem i niestety ponioslem dodatkowe koszta ;)
 
Last edited:

Binas96

Użytkownik
Lokalizacja
Łódzkie
Samochód
Renault Espace III 3.0v6 / Fiat Seicento 1.1 MPI
Ty twierdzisz tak a ja inaczej dalsza dyskusja nie ma sensu :)
 
Status
Zamknięty, nie można już odpowiadać.
Top