Zbieramy na analizę Orlen Platinum Classic 5W-40, do porównania z wynikami analizy Lotosa (poniżej link do analizy). Chętnych nas wesprzeć zapraszam do tematu: viewtopic.php?f=56&t=337

Dodaliśmy analizę Lotosa Synthetic Plus 5W-40 wykonaną za środki zebrane na zbiórce. Wpłacającym serdecznie dziękujemy, analiza dostępna jest w tym temacie: viewtopic.php?f=83&t=317&p=6900

Extreme lubricants - dyskusja ogólna

Moderator: poziom1989

Awatar użytkownika
Plywak
Ojciec założyciel
Posty: 1061
Rejestracja: 17 gru 2018, 17:56
Samochód: Renault Megane 3 RS 310KM+

Extreme lubricants - dyskusja ogólna

Post autor: Plywak » 23 mar 2019, 19:54

Stworzyłem nowy, ogólny temat bo niedługo być może pojawią się kolejne oleje w ich ofercie :D

Prócz obecnych w ofercie 5W40, 0W40 i 5W30 pojawiły się na rosyjskim oilclubie analizy testowych próbek 5W20, 10W30 i 0W30, a teraz jeszcze pojawiło się spy foto kolejnych. Zapowiada się ciekawa szeroka oferta :D
Załączniki
spyextreme.jpg
spyextreme.jpg (360.29 KiB) Przejrzano 529 razy
Jeśli ktoś chciałby wesprzeć forum w rozwoju działu z analizami serdecznie zapraszamy do zbiórki - viewtopic.php?f=56&t=174
Bonker
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 03 lip 2019, 23:26
Samochód: -

Re: Extreme lubricants - dyskusja ogólna

Post autor: Bonker » 05 lip 2019, 0:15

Poznajmy się!

Każdego dnia każdy producent towarów i usług stoi w obliczu dużej konkurencji w różnych przejawach. Nie wystarczy już tylko wytwarzanie wysokiej jakości towarów, zapewnienie rozsądnej ceny i wygodnych / atrakcyjnych usług. Najnowszym trendem światowego handlu jest personalizacja osoby lub marki. Klienci stali się tak wymagający w stosunku do produktów, że z lojalną postawą chcą poznać ludzi, którzy stoją za tą lub tą marką. Lojalność marki klientów pozytywnie wpływa na wzrost i potencjał tej marki 🚀

To wszystko, co my? A fakt, że chociaż marka EXTREME jest dość młoda według standardów historii świata (zaledwie 5 lat), udowodniła już, że może konkurować z największymi producentami na świecie i nie jest w żaden sposób gorsza od nich. A za marką EXTREME też są ludzie. Pozwól, że się przedstawię. Nazywamy się: Tomasz Lichowski i Dmitry Maslennikov. Tomash jest odpowiedzialny za rozwój EXTREME PERFORMANCE TIRES http: // extreme-tyres.com, a I, Dmitry, za smary EXTREME LUBRICANTS https://vk.com/extremelubricants. Naszym celem jest stworzenie globalnej marki, która ma najszerszą możliwą linię produktów do amatorskich i profesjonalnych wyścigów samochodowych, ale jednocześnie nasze produkty mogą być również używane w warunkach cywilnych.

Jeśli chodzi o motyw oleju silnikowego. Przez długi czas w Rosji byłem zaangażowany w rozwój polskiej marki LOTOS OIL i ORLEN OIL. Więcej informacji tutaj https://vk.com/@extremelubricants-masla-extreme-vr4

EXTREME A.M.G oleje. VR2 wyprodukowany we współpracy z VENOL MOTOR OIL http://venol.de/pl Mamy strategiczne partnerstwo. Dla nas jest to okazja do produkcji dokładnie tych olejów, których potrzebujemy, a dla firmy VENOL jest to również projekt wizerunkowy.

Odpowiem na często zadawane pytania.

1. Jaki jest powód tego, że oleje są produkowane na PAO + ESTER? [/ B]
Wynika to przede wszystkim z faktu, że potrzebujemy olejów do użytku w sportach motorowych. Ze względu na fakt, że produkujemy opony sportowe EXTREME TIRES, nasi klienci potrzebują olejów, które są w stanie wytrzymać duże obciążenia (aby ciśnienie i lepkość oleju nie spadły, a sam olej nie przegrzał się). Wynika to również z faktu, że w przeciwieństwie do Europy, warunki pracy samochodów w Rosji są uważane za poważne (zła benzyna, korki w mieście, poważne spadki temperatury itp.). To znaczy zamiast okresu wymiany oleju między służbami 15 000 km, nasze oleje hydrokrakujące VHVI zmieniają się o 5-7 000 km, oleje na PAO na 10 000 km. Jest oczywiste, że w wyścigach samochodowych istnieją specjalne oleje, które mają fosfor i cynk powyżej 2000 ppm, i będziemy mieć takie oleje, ale później, a teraz tworzymy produkty, które mogą być używane w mistrzostwach amatorskich i zawodowych w wyścigach obwodowych, wyścigach drag, dryfowanie i rajd, podczas gdy nasze oleje mogą być używane w cywilnych zastosowaniach. Ponadto oleje na PAO pozwalają na płynne uruchamianie silników w niskich temperaturach, co jest bardzo ważne dla Syberii, gdzie mrozy mogą wynosić do - 60 stopni.

2. Olej EXTREME stworzony tylko na sprzedaż w Rosji? [/ B]
Dostawy produktów EXTREME rozpoczęliśmy głównie w Rosji, ponieważ istnieje rynek takich olejów:
[lista] oleje na PAO utrzymują odstęp 10 000 km [/ list]
  • w Rosji, duża liczba ludzi wie, czym jest PAO, więc istnieje popyt [/ list]
    [lista] minimalna konkurencja. Na rynku jest teraz tylko kilku silnych graczy: REDLINE OIL, AMSOIL, RAVENOL RSS, MOTUL 300V, MILLERS OIL [/ list]
    Obecnie negocjujemy sprzedaż naszych olejów w Europie za pośrednictwem naszych dealerów opon https://extreme-tyres.com/distributors/

    3. Dlaczego masz tak niską cenę z taką technologiczną recepturą? [/ B]
    Jesteśmy marką prywatną. Nie mamy historii ani elementu marketingowego. Produkujemy oleje dla siebie i dla klientów, którzy potrzebują olejów na bazie PAO + ESTER. Naszym głównym celem jest udostępnienie olejów PAO + ESTER. Nie ma haczyka. Jesteśmy najbardziej otwartą firmą i odpowiadamy na wszystkie Twoje pytania za pomocą wszystkich załączonych dokumentów.

    4. Czy masz oficjalny dostęp? [/ B]
    Nie, i oto dlaczego.
    Istnieją dwa sposoby uzyskania oficjalnych tolerancji globalnych producentów samochodów na proponowane użycie oleju:

    ⃣ Bez dodatkowych badań, jeśli producent samochodów otrzyma certyfikaty na wszystkie składniki (oleje bazowe, dodatki, zagęszczacze, modyfikatory tarcia itp.) I próbkę testową.
    ⃣ Z przeprowadzeniem całego kompleksu testów, jeśli producent samochodów otrzymuje tylko próbkę testową, z częściowym lub całkowitym brakiem certyfikatów dla użytych komponentów.

    ♻ W pierwszym przypadku przyspieszona i uproszczona rejestracja oleju przedstawionego przez producenta samochodów odbywa się z danymi wprowadzonymi na zatwierdzonej liście. Ta procedura jest stosowana przez wszystkich producentów, którzy wytwarzają produkty generyczne. Czas trwania i koszt takiej rejestracji dla każdego producenta samochodów jest inny: średnio od 1000 do 3000 euro za 1 przyjęcie, a okres rozpatrywania wynosi od jednego do trzech lat.

    ✅ Podczas przeprowadzania tej procedury uważamy, że:
    Official obecność oficjalnego przyjęcia producenta samochodu nie daje konsumentowi żadnej gwarancji, że w zakupionym kanistrze znajduje się produkt, który odpowiada dokładnie przepisowi, na który przyznano dopuszczenie. Jest wiele takich przykładów na oil-club.ru.
    Oficjalna zgoda producenta jest dla nas nieefektywnym czasem i pieniędzmi (koszty zostaną uwzględnione w koszcie produktu), ponieważ Ta tolerancja, wydana dla określonego, obecnie uzgodnionego przepisu, jest zobowiązana do ciągłego przewracania się, jeśli planujemy dalsze uwalnianie produktu o tej formule. Oznacza to, że na przykład jako producent tracimy mobilność w aktualizowaniu receptury i zapewniamy bardziej zaawansowany produkt. Na przykład rok temu zagęszczacz polimerowy ostatniej generacji nie był dla nas dostępny, a teraz jest już w przepisie. Gdybyśmy mieli oficjalne przyznanie, to podczas wymiany zagęszczacza polimerowego musielibyśmy ponownie uzyskać nowy.
    ⃣ oficjalne przyjęcie odgrywa ważną rolę, jeśli samochód jest objęty gwarancją określonego producenta samochodów. Rozumiemy, że automatycznie tracimy cały segment naszych potencjalnych klientów, których samochody są objęte oficjalną gwarancją producenta samochodów, ale z drugiej strony nie jesteśmy produktem masowym, który obejmuje wszystkie istniejące przepływy klientów. A przy braku oficjalnych tolerancji dokonujemy wyboru na korzyść możliwości szybkiego ulepszania naszych receptur w oparciu o Państwa życzenia i w związku z pojawieniem się na rynku nowych komponentów do produkcji olejów silnikowych.

    Second Druga metoda uzyskiwania oficjalnego dopuszczenia jest droższa iw rzeczywistości używają tylko marki globalne. Co to jest? Ponieważ niecertyfikowane komponenty są używane w preparacie testowym, na przykład nowe oleje bazowe lub pakiety dodatków, a następnie w celu uzyskania oficjalnego zatwierdzenia konieczne jest przeprowadzenie testów na silnikach lub przekładniach określonych producentów. Taki test jest bardzo kosztowny (dziesiątki tysięcy euro i około 1 000 000 euro). Ale mając takie przyznanie, producent naprawdę ma przewagę nad konkurentami Ma ekskluzywny przepis. Ile firm w ten sposób naprawdę dostaje oficjalne przyjęcie, nie wiemy, ale najprawdopodobniej trochę w olejach silnikowych i jednostkach napędowych. Na przykład firma SHELL, która rozpoczęła produkcję olejów bazowych na bazie GTL i Pentosin, która produkuje płyny przekładniowe. Dla nas ta metoda jest po prostu nieistotna.

    Używamy tylko certyfikowanych pakietów dodatków od światowych firm AFTON i INFINEUM. Olej bazowy PAO pochodzi z EXXONMOBIL.

    NEW BANNER.gif
    NEW BANNER.gif (2.05 MiB) Przejrzano 239 razy
    5. Dlaczego masz tak wiele protokołów z laboratoriów na oil-club.ru?
    Wielu uważa, że ​​olej jest bardzo łatwy do wykonania. Z jednej strony to prawda. Istnieją standardowe przepisy. Producent określa, jaki rodzaj oleju jest potrzebny, wybiera odpowiedni pakiet dodatków, a producent pakietu dodatków wysyła mu gotowy przepis. Dlatego 90% olejów na rynku jest podobnych. Ale jeśli chcesz zrobić niestandardowy olej, na przykład taki jak nasz, to połączenie i analiza zajmie dużo czasu.

    Jesteśmy prawdopodobnie pierwszym producentem, który wraz z naszymi klientami wykonał dokładnie ten olej, który jest wymagany.
    Procedura w Rosji była następująca (rozważ przykład EXTREME A.M.G. VR2 0w40 GTR):
    EXTREME AMG VR2 0W-40 GTR (VOA BASE).png
    EXTREME AMG VR2 0W-40 GTR (VOA BASE).png (330.52 KiB) Przejrzano 239 razy
    Etap 1 Najpierw wykonaliśmy próbny test EXTREME VR3 https://www.oil-club.ru/forum/topic/318 ... a-versiya/, który został zaproponowany do dyskusji.
    Etap 2 Na podstawie komentarzy, olej został rafinowany, który był bliski towarowi, ale jeszcze nie był https://www.oil-club.ru/forum/topic/346 ... r-svezhee/ ( analiza z laboratorium PLM - pierwsza kolumna). Wysłuchałem ponownie komentarzy klientów.
    Etap 3 Ponownie, olej był rafinowany i był już wcześniejszy, tj. praktycznie zakończone (analiza LOTOS OIL - druga kolumna). Jeszcze raz wysłuchałem komentarzy klientów. A jeśli pojawiły się komentarze, ponownie wprowadzono zmiany.
    4 etap. Gotowy produkt i protokół z laboratorium ORLEN OIL i УРЦ (trzecia i czwarta kolumna). To ostateczne dane dotyczące oleju towarowego. Dlatego niemożliwe jest porównanie danych УРЦ z protokołem PLM !!! Są to zupełnie inne oleje według przepisu w różnych czasach !!!

    Dlaczego wszyscy to zrobiliśmy? Aby każdy mógł zobaczyć, jak powstaje ropa i ile czasu i wysiłku potrzeba. Wszystko było uczciwe i otwarte. W tym celu zasługujemy na szacunek nie tylko zasobów oil-club.ru, ale także naszych klientów, którzy dostali to, czego chcieli.

    6. Dlaczego twoje protokoły mają różne znaczenia? [/ B]
    Wynika to z różnych metod pomiaru. Niektóre parametry w Polsce są mierzone lokalną metodą PN, w Rosji - GOST, istnieją również różne metody ASTD M. Ale jak napisałem powyżej, końcowe parametry uzyskano w Rosji w laboratorium УРЦ.
    Główne problemy pojawiają się na HTHS i punkcie zapłonu.

    HTHS. [/ b]
    LOTOS LAB to międzynarodowe i akredytowane laboratorium. Wykorzystuje całkiem nowe urządzenie Tannas TBS, które działa zgodnie z ASTM D 4683-17, a także wymienne standardy: ASTM D4683 CEC L-36-A90, IP 370 JPI-5S-36-03. Jest to wskaźnik końcowy i podstawowy, a nie wskaźnik z laboratorium PLM, ponieważ produkt opracowany w etapie 2 był badany w tym laboratorium (patrz poprzedni akapit). Oto film z urządzenia z laboratorium https://vk.com/topic-123633785_39548498 ... 4d69bad42f

    Dlaczego twój parametr HTHS jest tak wysoki? [/ b]
    Aby uzyskać tak wysoki wskaźnik, stosujemy większy procent grubszych olejów PAO (występują w różnych lepkościach). Większość producentów potrzebuje równowagi między ochroną a oszczędnością paliwa. Przede wszystkim polegamy na ochronie, dlatego otrzymujemy bardzo mocne oleje z silną warstwą, która rozbija się, co pozwala olejowi, w tym nie rozrzedzać się, wnikaniu dużych ilości paliwa.

    - EXTREME VR2 0w20 GTE - 2,9 mPa*s
    - EXTREME VR2 0w40 GTR - 4,50 mPa*s
    - EXTREME VR2 5w30 GTJ - 3,38 mPa*s
    - EXTREME VR2 5w30 GTI - 4,48 mPa*s
    - EXTREME VR2 5w40 GTС - 4,06 mPa*s
    - EXTREME VR2 10w60 GT - 6,69 mPa*s

    Punkt zapłonu [/ b]
    Różnica jest znowu spowodowana metodami pomiarowymi. Metoda LOTOS OIL jest bardziej sztywna. Niestety, znacznie nie docenia punktu zapłonu. Podczas istnienia ponad stu analiz przechodziło przez oil-club.ru. I ogólny wniosek jest taki. Temperatury 220-235 stopni to minimalne oleje oparte na VHVI lub VHVI + PAO (20%). Temperatura zapłonu olejów, w których skład PAO przekracza 30%, wynosi zawsze od 235 stopni http://exxonmobilchemical.ides.com/en-U ... =30156&U=1. W naszej formule PAO 70% + ESTER wynosi 10%, a więc dane z laboratorium УРЦ (mierzone metodą GOST i na instrumencie ASO-T602. Wyprodukowane przez „TANAKA”, Japonia), bez względu na to, jak fantastycznie wyglądają, ale są prawdziwe.

    Stabilność formuły [/ b]
    Jesteśmy zainteresowani jakością naszych produktów. Jeśli planowane są jakiekolwiek zmiany, dowiesz się o nich. Zmiany mogą dotyczyć stosowania nowszych i bardziej zaawansowanych technologicznie komponentów, takich jak modyfikatory tarcia, dzięki czemu nasze oleje są zawsze najbardziej nowoczesne.

    Jeśli masz jakieś pytania. Gotowy do odpowiedzi;)
Ostatnio zmieniony 07 lip 2019, 19:01 przez Bonker, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Zielony34
Użytkownik
Posty: 676
Rejestracja: 18 gru 2018, 7:30
Samochód: Renault Laguna II PH II 2.0 F4R 714 135KM + LPG Zenit Blue Box rev.4

Re: Extreme lubricants - dyskusja ogólna

Post autor: Zielony34 » 05 lip 2019, 21:50

@Bonker А как насчет масла 10W40? Некоторые результаты анализа, некоторые технические данные?
Awatar użytkownika
feecle
Użytkownik
Posty: 78
Rejestracja: 28 gru 2018, 11:18
Samochód: Lexus GS430

Re: Extreme lubricants - dyskusja ogólna

Post autor: feecle » 05 lip 2019, 23:57

@Bonker 您是否计划在您的报价中引入粘度等级为0W30的油 ?
Bonker
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 03 lip 2019, 23:26
Samochód: -

Re: Extreme lubricants - dyskusja ogólna

Post autor: Bonker » 06 lip 2019, 5:34

Zielony34 pisze:
05 lip 2019, 21:50
@Bonker А как насчет масла 10W40? Некоторые результаты анализа, некоторые технические данные?
10w40 w PAO + ESTER jest mniej wymaganą lepkością niż 10w30. Teraz zrobimy pierwszy 10w30 z lepkością na górnej granicy SAE J300. W aplikacji, podczas gdy próbka testowa, która jest nadal finalizowana;)

10w40 również będzie, ale później 8-)
EXTREME VR3 10W-30 (VOA BASE).jpg
EXTREME VR3 10W-30 (VOA BASE).jpg (584 KiB) Przejrzano 162 razy
Added in 1 minute 28 seconds:
feecle pisze:
05 lip 2019, 23:57
@Bonker 您是否计划在您的报价中引入粘度等级为0W30的油 ?
Teraz mamy właśnie w fazie rozwoju 0w30. W aplikacji podczas próby próbnej, która jest finalizowana;)
EXTREME VR3 0W-30 (VOA BASE).jpg
EXTREME VR3 0W-30 (VOA BASE).jpg (590.07 KiB) Przejrzano 161 razy
Bonker
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 03 lip 2019, 23:26
Samochód: -

Re: Extreme lubricants - dyskusja ogólna

Post autor: Bonker » 11 lip 2019, 19:47

Kupuj produkty, gdy możesz w tych sklepach internetowych:
1. https://sklep.kingsoft.com.pl/
2. http://zakupopon.pl/
Awatar użytkownika
jerseyAdmin
Administrator
Posty: 621
Rejestracja: 17 gru 2018, 9:03
Lokalizacja: 3Miasto/Lozanna
Samochód: Kia Ceed IIIgen. 1.4 T-GDI

Re: Extreme lubricants - dyskusja ogólna

Post autor: jerseyAdmin » 11 lip 2019, 20:41

Hej, planujecie wprowadzić ACEA C2?
Silnik smaruje: Yacco Lube J 5W-30 C2
Bonker
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 03 lip 2019, 23:26
Samochód: -

Re: Extreme lubricants - dyskusja ogólna

Post autor: Bonker » 12 lip 2019, 10:12

jerseyAdmin pisze:
11 lip 2019, 20:41
Hej, planujecie wprowadzić ACEA C2?

Klasyfikacja ACEA C2 spełnia teraz nasz produkt EXTREME A.M.G. VR2 5W30 GTJ.
Również w ACEA C2 zrób nowy 0W30 ;)
ODPOWIEDZ